Lehet Más Óbuda és Békásmegyer

Lehet Más Óbuda és Békásmegyer

A 2014. évi országgyűlési választásokon az LMP jelöltje a Budapest 10-es számú választókerületben Száraz Dorottya

2014. január 28. - Bp3 LMP

SZD.jpg

 

Száraz Dorottya vagyok, 1986-ban születtem Budapesten. Bölcsészkarra készültem, ehelyett külföldön dolgoztam évekig, és nem bántam meg: a világjárás számomra többet ért az olasz szakos végzettségnél, melyre készültem. Két gyermekem Olaszországban született, mégis végül hazaköltöztünk. Itthon saját vállalkozást indítottunk, ami egy egyszerű és hasznos környezetbarát ötleten alapul, de csak félig-meddig lett belőle sikertörténet. Rövid idő alatt feltérképeztem a magyar kisvállalkozások, és beszállítóim révén a hazai gyártók siralmas helyzetét, de az is világossá vált, hogy nem törvényszerű, hogy mindez ilyen rosszul működjön. Nem vagyok hajlandó tétlenül nézni, ahogy az elhibázott szabályozások munkahelyeket és családokat tesznek tönkre.
A másik, ami miatt úgy érzem, kötelességem felemelni hangom: azt gondolom látható a felelőtlenség és könnyelműség, ahogy természeti erőforrásainkkal bánik a mindenkori hatalom. Azt a vizet, földet, levegőt tesszük tönkre visszafordíthatatlanul, ami nem csak a gyerekeinknek fog kelleni „majd egyszer”, hanem a saját túlélésünkhöz kell, most.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bp3lmp.blog.hu/api/trackback/id/tr575774699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása